4. Secinājumi
1. Pazeminot pašizmaksu, bet neuzlabojot preces ārējo izskatu, ergonomiku, nevarēs palielināt preču pārdošanas apjomus.
2. Dizains rada pirmo iespaidu par produktu un paliek atmiņā, kā arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis, tā pat kā dizains, arī iepakojums ir būtisks, jo ar to var gan paplašināt produktu derīguma termiņu, kā arī ar radošu iepakojumu piesaistīt patērētājus.
3. Tieši ar iesaiņojuma palīdzību var sekmēt pircēja piesaistīšanu, tā ir pircējam visredzamākā preces daļa
4. SIA „Pure Chocolate” šokolādes dzēriena pakojuma dizainā ir jāmaina materiāla veids, lai tas būtu ērtāks un parocīgāks pircējiem.
5. Veicot SVID analīzi , secināju, ka stiprās puses un iespējas ir vairāk kā vājās puses un draudi, šāds pārsvars ir pozitīvi vērtējams.
6. Pēc aptaujas anketas apkopotajām atbildēm varu secināt, ka šokolādes dzēriens nav kārtīgi pamanāms veikala plauktos, ir nepieciešams to izcelt, mainīt iepakojumu vai tā atrašanās vietu.
5. Priekšlikumi
1. Mācīties no savas, kā arī no pieredzējušāku uzņēmumu darbības
2. Nepārtraukti pilnveidoties un uzkrāt kā praktisko pieredzi, tā arī teorētiskās zināšanas;
3. Piedalīties informācijas apmaiņā un komunicēt ar citiem uzņēmumiem
4. Pārvietot produktu t pie piena pakām, piesaistot pircējus un radot vēlmi to iegādāties, izmēģināt ko jaunu.
…