Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:507932
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga informācijas sistēma ir organizēts telekomunikāciju aprīkojuma, datoru iekārtu, programmatūras datu kopums, ar mērķi iegūt, pārdot, manipulēt, analizēt un nekavējoties iegūt informāciju par starptautiskām biznesa aktivitātēm. Šī informācijas sistēma palīdz menedžeriem izveidot jaunus produktus, uzlabot esošos produktus un veikt izmaiņas reklāmā, cenā, izplatīšanās stratēģijā un taktikā.

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Centralizēti uzņēmumi dod priekšroku centralizētiem mārketinga pētījumiem. Centralizēti mārketinga pētījumi pievērš uzmanību produkcijai un preču pārdošanai no kāda konkrēta skatu punkta. Par primāro tiek noteikts vietējais tirgus, bet rīcība ir globāla. Priekšroka tiek dota stratēģijām, kas aptver vairākus tirgus, bet tomēr ņem vērā katra tirgus kulturālās atšķirības.
Decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi. Decentralizētu mārketinga pētījumu priekšrocības:
• Daudz detalizētākas zināšanas par tirgu;
• Labāks atšķirību novērtējums starp tirgiem;
• Ir iespēja ievērojami kontrolēt pētījumu norisi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties