Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:499571
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsturiskās attīstības teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas būtība, veidi un loma sabiedrībā    8
1.2.  Reklāmas darbības vadīšana    14
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    17
2.  Reklāmas tirgus attīstība Latvijā    21
3.  A/S ”LAIMA” produktu grupu attīstības un reklamēšanas analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā ir radušies sekojoši secinājumi:
1. Reklāma – apmaksāta, bezpersoniska sazināšanās starp uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām un indivīdiem, kas zināmā veidā ir identificēti reklāmas ziņojumā un kas ar tās palīdzību cer informēt un pārliecināt atbilstošu mērķauditoriju;
2. Reklāmai jābūt patiesai, likumīgai, objektīvai, tā nedrīkst pārkāpt ētikas un humānisma normas, maldināt cilvēkus un pārkāpt godīgas konkurences principus;
3. Reklāmas attīstība ir saistīta ar un ir atkarīga no vairākiem apstākļiem – sociāli ekonomiskajiem, tehnoloģiskajiem, tiesiskiem un tirgus, uzņēmuma reklāmas darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no kvalificēta speciālista pieredzes, masu mēdijiem un personīgajiem raksturlielumiem;
4. Reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām, taču atšķirībā no citiem mārketinga komunikāciju līdzekļiem, tās funkcija nav tikai informēšana. 2010.gadā reklāmas tirgus apjoms Latvijā sasniedza 45.9 milj. latu, bet 2011.gadā 48.4 milj. Latu, starpība sastāda 2.5 milj. latu, tas liecina par reklāmas tirgus pieaugumu un iespējams jau perspektīvu nākotni.
5. Katrs uzņēmējs arvien skaidrāk un saprotamāk apzinās reklāmas nozīmi veiksmīgā un perspektīva uzņēmuma vadīšanas procesā;
6. Reklamētākais zīmols 2010.gadā bija vairumtirgotājs „Rimi”, bet 2011.gadā telekomunikācijas uzņēmums „Tele 2”, kas liecina, ka uzņēmumu starpā tomēr pastāv liela konkurence par izdzīvošanu;
7. No psiholoģiskā viedokļa reklāma ļoti būtiskie ietekmē cilvēka ietekmi uz produkta izvēli un lietošanu;
8. Reklāmas izveide ir būtiski atkarīga no produkta dzīves cikla un darbības, jo labāks produkts, jo ilgāk tas noturas darba tirgū;
9. Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem caur masu informācijas līdzekļiem.
10. Mūsdienu zinātnieku un ekonomikas analītiķu vidū dominē pārliecība, ka patēriņš ir ekonomiskās attīstības dzinējspēks;
11. Televīzija ir ideāls reklāmas nesējs uzņēmumiem tad, kad nepieciešams stimulēt tirdzniecības pieaugumu, vērsties pie konkurentiem, organizēt tiešu mārketingu plašai publikai, pārliecināt potenciālos pircējus apmeklēt veikalu, saņemt pieprasījumus atbalstīt vai pievērst uzmanību reklāmas pa pastu kampaņai vai sludinājumiem publicētajiem avīzēs un žurnālos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties