Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:473683
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Veiksmīga reklāma var radīt lielu zīmola atpazīstamību
• Presi lasa, lai apliecinātu savu piederību kādai noteiktai sabiedrības daļai, lai izrādītu savu kompetenci, informētību un interesi par sabiedrībā notiekošo
• Reklāma laikrakstos pārbaudīta vērtība ar spēcīgu un stabilu pozīciju reklāmas pasaulē
• Reklāma laikrakstā lasītājiem sniedz detalizētu un gandrīz neierobežota apjoma informāciju
• Laikrakstu reklāmas priekšrocība salīdzinājumā ar citiem medijiem ir tās unikālajā iespējā apvienot racionālu tekstu ar emocionālas attieksmes radīšanu pret reklamējamo preci,pakalpojumu, zīmolu.

Priekšlikumi
Uzņēmumiem reklamēties presē, jo:
• prese aptver lielāku un dažādu grupu segmentus
• ātra auditorijas sasniedzamība un augsta iespējamā komunikācijas frekvence
• drukātā reklāma presē ir paliekoša vērtība
• neierobežots informācijas apjoms reklāmā
• reklāma presē strādā…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties