Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:461112
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

14. Kādas ir pārdošanas vadītāja galvenās funkcijas?
Pārdošanas vadītājs pārrauga visu procesu norisi un veic darba rezultātu analīzi, par kuru ziņo augstākajai vadībai. Pārdošanas nodaļas vadība nosaka svarīgākos darbības mērķus un termiņus.
Pārdošanas vadības uzdevumi:
pārdevēju komandas līdera loma;
pārdevēju komandas atlase;
pārdevēju komandas veidošana un attīstība;
komandas darba organizācija, darbu deleģēšana;
komandas darba novērtēšana, atalgošana.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst: pārdošanas speciālistu motivēšana; piedalīšanās darbinieku sapulcēs; palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem; klientu sūdzību izskatīšana; pārdošanas speciālistu iedvesmošana; pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana; resursu prioratizēšana; atskaites vadībai.
Līderības funkcijas:
• mērķu noteikšana – līderim ir jānosaka, jādefinē un jānosprauž organizācijas vai komandas mērķi un nolūki. Ar mērķu noteikšanu līderis pamudina savus darbiniekus darboties un tiekties uz nosprausto mērķi ;
• plānošana – pārliecināšanās, ka mērķu sasniegšanai ir izstrādāts plāns – ja iespējams, tāds, kuram visi ir piekrituši. Plānošana ir svarīga, lai būtu zināms, kā no punkta A, kurā uzņēmums atrodas šobrīd, nokļūt līdz punktam B, kurā uzņēmums vēlas atrasties nākotnē. Ar plānošanu var uzzināt vai izvirzītie mērķi ir sasniegt, gan apjoma ziņā, gan laika ziņā;
• saziņa – līderim ir jāizskaidro plānus un mērķus. Līderim ir jāspēj atbildēt savai komandai kāpēc ir jārīkojas tā un ne savādāk.
• organizēšana – līderim savi darbinieki ir jāinstruē, jāveic panākumu sadali, jātrenē darbinieki, jāatbalsta, kā arī jāuzrauga tie. Grupā valdošajai enerģijai ir veicināt darba gaita, nevis tai ir vienkārši jāaizplūst prom, nedodot nekādu labumu;
• uzraudzība un novērtēšana – cilvēkam – līderim ir jāpārbauda, kā arī jānovērtē veikumu, pretējā gadījumā viņš nevar un nav spējīgs ne komandai, ne indivīdam sniegt detalizētas un noderīgas atsauksmes. Uzraudzības un novērtēšanas mērķis ir mācīties no pieļautajām kļūdām, lai nākamajā reizē darbu paveikt labāk.

15. Kādi ir pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumi?
“Ugunsgrēku” dzēšana; Palīdzības sniegšana; Klientu sūdzību izskatīšana; Iedvesmošana, motivēšana; Prognozēšana; Resursu prioratizēšana; Atskaites vadībai.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst:
-pārdošanas speciālistu motivēšana;
-piedalīšanās darbinieku sapulcēs;
-palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem;
-klientu sūdzību izskatīšana;
-pārdošanas speciālistu iedvesmošana;
-pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana;
-resursu prioratizēšana;
-atskaites vadībai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties