Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:413234
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir nozare, kurā ir viegli manipulēt ar cilvēkiem, liekot tiem pieprasīt preces, kas cilvēkam īstenība nav nepieciešamas. Reklāmveidotājiem ir iespējams izmantot dažādus slēptos un nelegālos reklāmas līdzekļus, lai piesaistītu patērētāju savai precei. Tomēr pastāv jautājums – cik tas ir korekti un ētiski? Tādēļ ir interesanti analizēt, ko par šiem un citiem jautājumiem saka Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss.
Iepazīstoties ar kodeksa mērķi (1. punkts), visspilgtāk izceļas vārdi „piedāvā (..) profesionāļiem kritērijus to darbības izvērtēšanai”. Šī frāze izsaka to, ka kodekss nevienam neuzspiež savus noteikumus. Tomēr, ievērojot kodeksā teikto, reklāmas profesionāļiem būtu vieglāk izveidot labu reklāmu, kas atbilstu visiem standartiem un vēlāk nerastos problēmas, ka reklāmā ir izmantoti kādi slēptie motīvi, vai ka tās sižets ir kādu aizskarošs. Līdz ar to cilvēkos rastos nievājoša attieksme pret reklāmas parādīšanos un reklāma radītu pretreakciju savam mērķim.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1135252
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties