Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:398957
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prece un preču sortimenta jēdziens    4
1.1.  Preces dzīves cikls    5
1.2.  Sortimenta veidošanās    9
1.3.  Produktu kvalitāte un dizains    10
1.4.  Zīmols    10
1.5.  Produktu iesaiņojums    12
2.  SIA Puratos Latvia saimnieciskā darbība    14
2.1.  SIA Puratos Latvia SVID faktori    17
3.  Puratos Latvia preču sortiments    20
3.1.  Puratos Latvia fasētā produkcija    22
3.2.  Aptaujas rezultāti par SIA Puratos Latvia sortimentu    32
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Uzņēmuma produkts ir fasētā produkcija – ikdienas pieprasījuma produkts.
2. SIA Puratos Latvia produkcijā ir tādī ievārījumi, kā mazkaloriju ievārījumi
3. Priekšrocība SIA Puratos Latvia uzņēmumam – preču zīmes nosaukums ir īss un viegli iegaumējams, kā arī tā attēls ar uzlēcošo sauli.
4. SIA Puratos Latvia pielieto 2 cenas noteikšanas metodes – gaidāmā peļņa, kas tiek aprēķināta industriālajiem klientiem un vidējās izmaksas + peļņa, kas tiek aprēķināta patērētājiem.
5. Cenu diferencēšanu uzņēmums pielieto pie lielajiem klientiem, tas nozīmē, ka SIA Puratos Latvia pārdod savu produktu citam uzņēmumam par zemāku cenu, tāpēc, ka uzņēmumam, kurš iegādājas šo produktu, tas ir vajadzīgs, lai pilnveidotu savu produktu.
6. SIA Puratos Latvia populārākais ievārījums ir aveņu.
7. Uzņēmuma produkciju ir ļoti populāra iedzīvotāju vidū, jo no aptaujātajiem iedzīvotājiem tikai 2% nebija nekad iegādājušies SIA Puratoas Latvia produkciju.
8. Tirdzniecībā netiek piedāvāts produkciju fasējums, piemērām, ievārījumiem - vairāk par vienu kilogramu, sulām vairāk par 3 litriem.
9. Uzņēmumam vajadzētu nodrošināt mazumtirdzniecībā iespēju pircējiem iegādāties lielāku iepakojuma fasēto produkciju, tas samazinātu preces vērtību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties