Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:227044
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    4
2.  Reklāma    6
2.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
2.2.  Reklamēšanas metodes    7
2.3.  Reklāmu veidi    7
2.4.  Reklāmu ierobežojumi    9
3.1.  Produktu realizācijas veicināšanas veidi    11
4.  Sabiedriskās saskares    13
4.1.  Sabiedriskās domas veidošana    14
4.2.  Sabiedrisko sakaru izmantošanas mērķi    14
4.3.  Sabiedrisko sakaru veidi    15
5.  Personiskā apkalpošana    16
6.  Integrētās mārketinga komunikācijas    17
7.  Ražotāja integrētās mārketinga komunikācijas    18
7.1.  Ražotāja tirdzniecības personāla stimulēšana    18
7.2.  Tirdzniecības nozares stimulēšana    18
7.3.  Izmēģinājuma pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    19
7.4.  Atkārtota pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    20
8.  The Coca-Cola Company    22
8.1.  Coca – Cola mārketinga komunikācijas stratēģijas    22
8.2.  Coca-Cola’s komunikāciju mix    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu uzdevums ir apskatīt mārketinga komunikācijas sistēmas gan no teorētiskā, gan no esoša uzņēmuma viedokļa, kur šīs mārketinga komunikāciju sistēmas ir jau realizētas, kā arī izveidot ieteikumus, kā komunikācijas sistēmas varētu pilnveidot, tā, lai tiktu uzlabota uzņēmuma darbība un padarītu efektīvāku tirgus apguvi.
Šajā darbā tiks apskatīts ASV reģistrēts bezalkoholisko dzērienu ražotājs „Coca-Cola” . Šis uzņēmums tika izvēlēts tādēļ, ka ar to ļoti bieži sastopamies mūsu ikdienā, gluži tāpat , kā liela daļa no pasaules iedzīvotājiem. Uzņēmums nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un to tālāku izplatīšanu visā pasaulē. Tas darbojas ar peļņu un pasaules ekonomiskā krīze nav skārusi šī uzņēmuma darbību.
1. Mārketinga komunikāciju sistēma
Lai izprastu mārketinga komunikāciju sistēmu, vispirms būtu jāsaprot, kas ir komunikācija. Komunikācija ir process, kurā notiek informācijas apmaiņa starp cilvēkiem, partneriem, savstarpēji ietekmējot vienam otru, lai realizētu savus mērķus, vajadzības un intereses. Galvenais mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Komunikācijas process sastāv no 4 elementiem un no 4 posmiem, kuri ir cieši saistīti.
Komunikāciju procesa elemeti ir sekojoši:
nosūtītājs (informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties);
informācija;
kanāls (informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam);
saņēmējs (persona, kam paredzēta informācijaun kura to interpretē).
Saņēmējs un sūtītājs var būt gan viens cilvēks, gan vairāku cilvēku grupa, piemēram, ģimene, uzņēmumi vai organizācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties