Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:161360
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Reklāma un tās efektivitāte    4
  Reklāmas speciālistu un patērētāju viedokļi par reklāmas efektivitāti    5
  Sociālie portāli    6
  Metodes apraksts    7
  Rezultāti    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot šo pētījumu, var secināt, ka reklāma tiešā vai netiešā veidā skar visus cilvēkus. Dators ir kļuvis par neatņemamu cilvēku dzīves sastāvdaļu tādēļ ikkatrs cilvēks saskaras ar reklāmām sociālajos portālos. Veicot aptauju var secināt, ka visi respondenti ļoti daudz sava laika pavada sociālajos tīklos. Vidējais patērētais laika periods sociālajos portālos bija 5,4 stundas. Laika gaitā katram ir izveidojies savs viedoklis par reklāmām un to nepieciešamību sociālajos portālos. Analizējot anketas, var secināt, ka lielākā daļa cilvēku pret reklāmām attiecas negatīvi un nevēlas saskarties ar tām sociālajos portālos, kaut gan tai pat laikā izprot reklāmas nepieciešamību. Gandrīz 80% respondentu minēja, ka viskaitinošākās un traucējošākās ir tieši pop-up, jeb tā sauktās uznirstošās reklāmas. Tās traucē veikt ierastas darbības, un nevis rosina cilvēkus kaut ko pirkt, bet ilgtermiņā liek izjust riebumu pret konkrēto piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Jautājums par sociālo portālu lietojumu, liek secināt, ka vispamanāmākās un efektīvākās reklāmas ir tieši sociālajā portālā draugiem.lv, kuru kā visbiežāk lietoto portālu atzina 50 % respondentu. Arī reklāmas šajā portālā esot vispamanāmākās un iedarbīgākās. Kā liels pluss tika minēts, ka portāla reklāmu skaitā nav pop-up, jeb uznirstošās reklāmas, kā arī reklāmām nav nekādi skaņas efekti, kas varētu traucēt ierastās darbības. Sociālo portālu twitter.com par visbiežāk lietoto atzina 30 % respondentu, tomēr tika norādīts, ka šajās portālā reklāmas nav īpaši pamanāmas, līdz ar to reti, kad sasniedz savu mērķauditoriju. Bieži dažādu produktu un pakalpojumu reklamēšanā tiek iesaistīti sociālo portālu lietotāji, kuri tiek aicināti retweetot, jeb atkārtot šo reklāmas tekstu savā profilā popularizējot to. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1335471
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties