Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:101642
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ORGANIZĀCIJAS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Vispārēja informācija par organizāciju    4
1.2.  Organizācijas finanšu rādītāju analīze    4
1.3.  Organizācijas mārketinga darbība    6
2.  ORGANIZĀCIJAS DARBĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    9
2.1.  Iekšējā vide    9
2.2.  Ārējā vide    13
2.2.1.  Tieši ietekmējošā vide    13
2.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    13
2.3.  M.PORTERA MODELIS    14
2.3.1.  Konkurences intensitāte    14
2.3.2.  Patērētāju spēks    15
2.3.3.  Piegādātāju spēks    15
2.3.4.  Jaunpienācēju radītie draudi    15
2.3.5.  Aizstājējpreču rašanās draudi    16
2.4.  Organizācijas SWOT analīze    16
3.  BIZNESA (DARBĪBAS) UN PRODUKTA STRATĒĢISKĀS RAKSTUROJUMS    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
• ”Sportland” ir izveidojis savu stilu un savu attieksmi līdz līmenim, kad produkts kā materiāls objekts vai prece patērētājam šķiet sekundārs;
• Laika gaitā uzņēmums ir audzis un paplašinājies, kļūstot par spēcīgu sporta preču tirdzniecības zīmolu Latvijā;
• Pēdējo gadu laikā uzņēmumam ir nācies ieviest jaunus produktus, lai piesaistītu jaunus klientus un noturētu jau esošos klientus;
• Uzņēmuma prioritātes jau kopš darbības sākuma ir stabilitāte, kvalitāte, apmierināti klienti un tikai tad – peļņa;
• Uzņēmums meklē sadarbības partnerus, ar kuru palīdzību būtu iespējams piesaistīt jaunus klientus un izveidot saviem produktiem lielāku reklāmu, apmaiņā piedāvājot savus produktus.
Priekšlikumi:
• Uzņēmumam ir jāturpina izmantot jaunas idejas mārketinga stratēģijās, lai saglabātu neparedzamas personības un jauninātāja slavu, kā arī līderpozīcijas tirgū, jo arvien vairāk konkurentu izmanto no ”Sportland” adoptētās stratēģijas, lai līdzinātos savos mārketinga aktivitāšu panākumos;
• Uzņēmuma nepieciešams vairāk padomāt par jaunu, piesaistošu un noderīgu produktu/pakalpojumu izstrādāšanu;
• Izveidot efektīvu, interesantu un klientus piesaistošu reklāmu;
• Pašreizējo brenda veidošanas stratēģiju var raksturot kā virzību pretim mūsdienīgākiem patērētājiem, uz “brīvā laika” tirgus iekarošanu. Brīdī, kad mode saplūst ar sportu, ir jāmeklē ceļi, kā nokļūt līdz patērētājiem, kuriem sporta apavos un apģērbos būtisks ir komforts un mūsdienīgs stils.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties