Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:468276
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina raksturojums un reglamentējošā likumdošana    9
1.1.  Ieņēmumu uzskaites analīze    13
1.2.  Izdevumu uzskaites analīze    19
1.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina shēmu raksturojums    33
2.  SIA "....." peļņas vai zaudējuma aprēķina analīze    37
2.1.  SIA „....” peļņas vai zaudējumu aprēķina horizontālā un vertikālā analīze    38
2.2.  SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķinu veidojošie ieņēmumi un izdevumi    41
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba mērķis bija veikt uzņēmuma „....” peļņas vai zaudējuma aprēķina analīzi, tā izstrādes laikā autore veic šādus secinājumus:
6. SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķins 2012.-2014.g. sastādīts atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai. Ieņēmumi un izdevumi ir sadalīti pa veidiem un grupām, lai tos ērtāk būtu pārvaldīt un kontrolēt.
7. Bruto peļņa 2012.g. un 2014.g. ir bijuši zaudējumi – uzņēmums sniedz savus pakalpojumus zem pašizmaksas.
8. Nosakot cenu par pakalpojumu, netiek rēķināta tā pašizmaksa, bet gan ņemtas vērā vidējās cenas skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē.
9. 2013.g., salīdzinot ar 2012.g. ir strauji augušas pārdošanas izmaksas (par 79,96%), šo izmaksu palielināšanās rezultātā neto apgrozījums ir palielinājies par 168,63%.
10. Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2012.g., 2013.g., gan arī 2014.g. veido lielāko daļu no uzņēmuma kopējām izmaksām, kā arī to proporcija kopējā izmaksu struktūrā atšķiras salīdzinoši minimāli (2012.g. – 72,89%; 2013.g. – 64,1%; 2014.g. – 80,96%).
11. Administrācijas izmaksu, pārdošanas izmaksu, kā arī pārdotās produkcijas ražošanas izmaksu īpatsvars kopējās izmaksās dinamikā pa gadiem būtiski nemainās.
12. Ir sakarība starp neto apgrozījuma un reklāmas izdevumu dinamiku: 2012.g. uzņēmums reklāmai ir tērējis vairāk līdzekļu kā 2013.g. – kā rezultātā arī vērojams neto apgrozījuma pieaugums, savukārt 2013.g. reklāmas izmaksas ir mazākas kā 2014.g. – neto apgrozījums 2014.g. ir krities.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties