Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:285882
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  ANALĪZES NODAĻA    3
1.  Nekustamā īpašuma tirgus, tā jēdziens un specifika    3
1.1.  Nekustamā īpašuma tirgus īpatnības    3
1.2.  Hipotekārā kredīta saņemšanas nosacījumi    4
1.3.  Nekustamā īpašuma tirgus segmenti un cenu dinamika    8
1.4.  Dzīvokļu tirgus segmentu izpēte un novērtējums    9
1.4.1.  Biroju telpas un jaunie projekti    16
1.4.2.  Tirdzniecības vietas Rīgā un tās attīstības posmi    18
1.4.3.  Privātmājas un zemes tirgus    21
1.5.  Uzņēmuma raksturojums un darbības analīze    26
  Projekta nodaļa    28
2.  SIA ”Colliers INTERNATONAL” darbības analīze un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas    28
2.1.  SIA ”Colliers International” darbības raksturojums un novērtējums    28
2.2.  Uzņēmuma makro un mikrovides izpēte Latvijas tirgū    30
2.3.  Portera modelis un Bostonas matrica    36
2.4.  Uzņēmuma mērķu, misijas noteikšana    40
2.5.  SWOT analīze un rīcības plāns    42
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    48
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurš mūsdienīgs uzņēmums ir orientēts uz mārketingu, tā mērķis ir radīt apmierinātu klientu. Reklāma ir viens no galvenajiem mārketinga komunikāciju sistēmas elementiem, kas sniedz patērētājam informāciju par produktu vai pakalpojumu un tā izmantošanas iespējam. Tādēļ pareizi izvēlēta reklāmas pārdošanas stratēģija ietekme uzņēmuma panākumus tirgū un tā turpmāka attīstību.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.
Darba mērķis – izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū. Autore uzskata par pietiekoši aplūkotu darbu, kurā var redzēt gan teorijas daļu, kur autore gribēja iepazīstināt par vispārējo pakalpojumu pārdošanas īpatnības, gan ari prakses daļu – kur apskatīta uzņēmuma ” Colliers International” darbības raksturojums, produkcijas reklamēšanas principi un informatīvi pakalpojumi.
Kursa darba uzdevumi:
-izpētīt reklāmas produktu pārdošanas īpatnības;
-izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību pašreizējā tirgus situācijā;
-sniegt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA “Colliers International” veiksmīgai darbībai Latvijas nekustamā īpašuma tirgū un konkurētspējas paaugstināšanai.
Darba rakstīšanai izmantota ekonomiskā literatūra, tai skaitā periodiskā un metodiskā literatūra par izvēlēto tēmu, tiek izmantoti 13 speciālās un periodiskās literatūras avoti. Darbs kopā sastāv no 33 teksta lappusēm, 10 attēliem, 6 tabulām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties