Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:524548
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  KVANTITATĪVĀ ANALĪZE UN PĒTĪJUMS    4
2.1.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PAMATPRINCIPI    4
2.2.  KVALITATĪVO PĒTĪJUMU TICAMĪBAS UN VALIDITĀTES KRITĒRIJI    4
2.3.  ANALĪZES SUBJEKTĪVĀ DABA    4
2.4.  FOKUSS UZ VISPĀRĪGĀM UN PSIHOLOĢISKĀM DIMENSIJĀM    5
3.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PROCESS – KONTENTANALĪZE    5
3.1.  DATU ANALĪZES SOĻI    5
3.2.  ANALĪTISKĀS INDUKCIJAS UN PRIEKŠMETA TEORIJAS SALĪDZINĀJUMS    6
4.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES NOBEIGUMS    7
5.  SECINĀJUMI    8
6.  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    9
Darba fragmentsAizvērt

5. Kvalitatīvās analīzes nobeigums
Tipisks kvaitatīvās analīzes rezultāts ir jēdzienu kopa. Protams, šie jēdzieni nav vienīgie, tomēr tie psiholoģijas terminus reksturo, kā pētījuma dalībnieks izprot pārrunātos jautājumus vai atbilstošās parādības. Bez šaubām, pētniekiem analīzei ir pieejami arī oriģinālie interviju ieraksti, kā arī neformālā informācija – uzsvari, balss tobis, ķermeņa valoda un novērotā neverbālā uzvedība, piemeram žesti, smaidīšana, raudāšana vai tamlīdzīgi. Pētniekam ir jāveic vēl vairāki uzdevumi, lai realizētu pētījumu.
• Jāaprakta veids, kādā dalībnieki konkrētajā pētījuma grupā saprata izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāinterpretē dalībnieku attiecīas ar izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāvispārina iegūtās interpretācijas (t.i., jāattīsta izziņas priekšmeta izpratne, ejot tālāk par konkrēto indivīda gadījumu). Tas ir teorijas attīstīas pirmais līmenis.
• Jāformatizē vispārinājumi ne tikai attiecībā uz citiem cilvēkiem, bet arī atbilstoši psiholoģijas un izglītības ministrijai.
• Jāattiecina šie soļi uz konkrētām, praktiski risināmām problēmām, parādot analīzes derīgumu.

6. Secinājumi
Tika apskatīti kvalitatīvās analīzes pamatprincipi, kvalitatīvo pētījumu ticamības un validitātes kritēriji, analīzes subjektīvā daba, fokuss uz vispārīgām un psiholoģiskām dimensijām, kvalitatīvo datu analīzes veidošanas soļi, analītiskās indukcijas un priekšmeta teorijas salīdzinājums, kvalitatīvās analīzes nobeiguma sastādīšana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1352325
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties