Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:324592
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Produktu atpazīstamība, Zīmola būtība un vēsture   
3.  Zīmola Veidošanas Attīstība Latvijā   
4.  Videi un veselībai draudzīgu produktu marķējumi   
5.  Videi draudzīgu produktu marķējumi   
6.  Nobeigums   
7.  Avoti un literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Par produktu un pakalpojumu izvēli liecina gan vide, kurā dzīvojam, audzināšana, tradīcijas, ienākumi, gan daudzi citi faktori. Atmetot dažādus stereotipus un iedomājoties, ka esam paši sava veselīgā dzīvesveida un iepirkšanās ieraduma veidotāji un noteicēji, noder neliels ceļvedis, kā neapmaldīties dažādu reklāmu jūklī starp dažādiem zīmoliem, zīmēm un marķējumu, atpazīt tieši sev piemērotāko produktu un pakalpojumu.
Latvijā un pasaulē tiek lietotas zīmes, kas neprasa papildus komentārus, jo apliecina atbilstību kvalitātes standartiem, tomēr ne vienmēr kvalitatīvā prece vai pakalpojums būs uzskatāms par videi un veselībai draudzīgu Darbā noskaidrota zīmola un marķējuma ietekme uz patērētāju, ka ir zīmes, kas gan nav eko-marķējums, taču savā veidā liecina par preces kvalitāti, noskaidroti nozīmīgākie zīmoli pasaulē un Latvijā, kā arī Kvalitatīvie Latvijas produkti un marķējuma īpašnieki.
Kā gan cilvēki, kuri nekad nav dzirdējuši vai saskārušies ar ekomarķējumiem zinātu, kuras preces veicina vides tīrību, un kuras nodara videi un veselībai kaitējumu? Ekomarķējums ir veids, kā sniegt informāciju patērētājam par to vai produkts ir kaitīgs videi vai nav. Ekomarķējumi darbojas vairākās pasaules valstīs un ar vien vairāk gūst popularitāti un atzinību, jo kā zināms mēs ar vien vairāk patērējam dažādas preces un pakalpojumus. Latvijā arī ir pieejamas preces ar ekomarķējumiem. Viens no ekomarķējuma mērķiem ir vērsties pie patērētāja, kuram ir svarīga vides kvalitāte un nākotne, un sniegt tam iespēju lietot videi draudzīgus produktus. Attīstītajās valstīs ekomarķējums ir nozīmīgs faktors, kam patērētājs pievērš uzmanību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties