-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Liepājas orhideja" finanšu pārskati un to analīze
Referāts augstskolai18
... kapitāls ir lielāks par pašu kapitālu. 2. Darbība nav efektīva, uzņēmums strādā ar zaudējumiem. 3. Uzņēmums nav maksātspējīgs, jo ir pilnībā atkarīgs no kreditoriem, kuri ir ļoti ...
Apskatīt -
Prakses atskaites galvenā daļa
Referāts augstskolai84
... . t. t. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir jauns un ļoti neliels, kur strādā tikai viens darbinieks, tas deva visaptverošas praktiskas iemaņas un zināšanas par visu uzņēmuma kopumā ...
Apskatīt -
Is Training an Effective and Manageable Approach to Handling Organizational Change?
Referāts augstskolai19
It is fair to say that at the beginning of the 21st century, the world and mankind in particular have continued from where they left off at the dusk of the second millenium – ...
Apskatīt -
A/s "Parex banka"
Prakses atskaite augstskolai57
Novērtēts!... Karginam. 2003. un 2004.gadā Parex banka paplašināja savu akcionāru loku un šobrīd ietver ārvalstu fondus, ko vada Danske Capital Finland, Firebird un Sweden’s East Capital. Šādas ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Apskatīt
-
Finanšu pamati
Konspekts augstskolai3
... uzkrāšanas līdzekli un citas f-jas). Sadal f-a – ar fin palīdz tiek veikta IKP un nac ienāk sadal un pārdal starp raž dalībn un raž sfērām. Var izdalīt vairākus fin sadalīš f-jas ...
Apskatīt -
Prakse VID Talsu nodaļā
Prakses atskaite augstskolai57
... 15.veikt termiņā nenomaksāto nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu piedziņu un ar to saistītās darbības; 16.konsultēt, informēt un izglītot nodokļu maksātājus ...
Apskatīt -
Komercbanku vērtspapīru portfeļa veidošana un pārvaldīšana
Referāts augstskolai65
... pēc noteikta laika ne vien saņemt atpakaļ apritē ielaisto kapitālu, bet arī iegūt zināmu peļņu. Atkarībā no izvirzītā mērķa katrs no vērtspapīru tirgus (fondu tirgus) dalībniekiem ...
Apskatīt -
Klientu apkalpošanas kultūras saistība ar darbinieku motivāciju tirdzniecības uzņēmumā
Referāts augstskolai22
... uzņēmuma efektīvu darbību. 2. Klientu apkalpošanas procesa efektivitāti nosaka darbinieku spēja komunicēt ar klientu un tas, cik lielā mērā darbinieks uzticas uzņēmumam un/vai tā ...
Apskatīt -
AS "Amo Plant" rentabilitātes analīze
Referāts augstskolai41
... , tas nozīmē, ja piegādātāji pārtrauktu savu ražošanas procesu, zaudējumus ciestu arī „AMO PLANT”. 5. Šobrīd galvenā problēma ir tā, ka pēc „AMO PLANT” produkcijas ir pārāk mazs ...
Apskatīt -
Profesionālās prakses pārskats SIA "Ratekss"
Prakses atskaite augstskolai54
... taču ne katrs no viņiem arī izšķirsies par šīs idejas realizāciju dzīvē. Bet tas, kurš to izdarīs pirmais, arī kļūs par šīs idejas reālo īpašnieku. Tāpēc ideju aizgūšana ir normāls ...
Apskatīt -
PA "Jūrmalas Sociālās aprūpes centrs" un SIA "X" gada pārskata analīze un novērtējums
Diplomdarbs augstskolai45
... lielums ir no 0,5 - 1. Pēc SIA „X” bilances datu aprēķināšanas tas ir 2008. gadā 0,42 un 2009. gadā 0,36, kas ir zemāks par pieļaujamo normu. Finanšu atkarības koeficients raksturo ...
Apskatīt -
Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmumā SIA "Avotiņš-S"
Prakses atskaite augstskolai26
... peļņas koeficents 2012.gadā bija 6,52, savukārt 2013.gadā tas ir pieaudzis līdz 10,87, kas vērtējams pozitīvi. 8. Pašu kapitāla rentabilitātes rādītājs ir zems, 2013.gadā tas ir 4 ...
Apskatīt -
Uzņēmuma maksātnespēja
Referāts augstskolai13
... un parādu iekasēšanas firmas Verband der Vereine Creditreform (VVC) veiktais pētījums, lielākā daļa neveiksmīgo kompāniju nav vecākas par sešiem gadiem un vairāk nekā 90% ir mazie ...
Apskatīt