Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 1.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 2.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 3.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 4.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 5.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 6.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 7.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 8.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 9.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 10.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 11.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 12.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 13.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 14.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 15.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 16.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 17.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 18.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 19.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 20.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 21.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 22.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 23.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 24.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 25.
  • Prezentācija 'SIA "X" konkurētspējas novērtējums', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Portera piecu spēku analīze:
Piegādātāju spēks
Produkta svarīgums norāda uz to, ka “x” bez piegādātājiem nevarētu ražot produkciju, jo uzņēmumam nav tādu līdzekļu lai tas spētu pats saražot visus nepieciešamos indegrientus.
Piegādātāju nomaiņa uzņēmumam nerada nekādus būtiskus draudus vai riska situācijas.
Piegādātāju koncentrēšanās uzņēmumam rada iespējas, jo ir liela iespēja atrast sev izdevīgāko, piegādātāju.
Pastāv iespēja, ka piegādātāji var ieiet nozarē un kļūt par uzņēmuma konkurentiem, bet autore uzskata, ja līdz šim brīdim tas nav noticis, tad viņiem nav intereses un vēlmes to darīt.

Portera piecu spēku analīze:
Jaunienācēju spēks
Jebkuram, kurš vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, ir jāsaprot, ka ar starta kapitālu ir par maz un nepietiks
Pastāv ļoti liela iespēja , ka jaunienācējs var peisaistīt patērētāju jau vien ar to, ka tiek ražots jauns , vēl līdz šim nenogaršots produkts, kas rada draudus “x” produkcijai.
Ar pareizi izstrādātu reklāmu, jaunienācējs var ieintriģēt patērētāju, tādā veidā liekot iegādāties produkciju.
Izplatīšanas kanāliem nav nekādu ierobežojumu, līdz ar to, viss ir atkarīgs no paša uzņēmēja, no tā, cik aktīvi viņš darbojas.

Portera piecu spēku analīze:
Aizstājējpreču spēks
Pašai sulai kā tādai, aizstājājēj preču nav, bet ir dažādi varianti kā patērētājs var iegūt sulu, nepērkot to veikalā vai uztaisot pats.
Tirdznieības vietās tiek piedāvāti dažādi citi risinājumi, kas pilda tieši tās pašas funkcijas ko sulas, jo, cilvēks dzer, lai veldzētu slāpes, bet jau gadiem galvenais konkurents , gāzētie dzērieni, nav izstūmis sulas no tirgus

Autora komentārsAtvērt
Atlants