• Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskumu principa ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Eseja1 Pedagoģija, Psiholoģija

Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskumu principa ievērošana i', 1.
  • Eseja 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskumu principa ievērošana i', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Demokrātija ir atbildība. Bērniem tiek radīti apstākļi, kur ir gan brīvība, gan kārtība. Viņš tiek pie tā pieradināts un par visu atbild pats.
Par to, lai šī brīvība nepāraugtu visatļautībā, ir atbildīgi vecāki un skolotāji. Ja skolotājs ir sava amata profesionālis, tad viņam neradīsies problēmas ar visatļautību, jo viņš atradīs pareizo pieeju, kā ierobežot bērna brīvību, lai tā nebūtu traucējoša.
Manuprāt, pedagoģija bez humānisma un demokrātijas nav iedomājama. Šīs abas pieejas ir svarīgākās, lai bērnā attīstītos cilvēciskās vērtības un viņš pats kā brīva un neapspiesta personība kopumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants