Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 1.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 2.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 3.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 4.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 5.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 6.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 7.
  • Referāts 'Sociāli emocionālā mācīšanās', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pētījuma mērķis    3
  Skolas un ģimenes sadarbība    4
  Bērna psiholoģiskā attīstība    5
  Vienaudžu sapratne un atbalsts    6
  Skolotāja nozīme bērnu attīstībā    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra un avoti    8
Darba fragmentsAizvērt

Sociāli emocionālā audzināšana ir kļuvusi par būtisku pedagoģiskās prakses elementu, it īpaši sākumizglītības posmā, kur bērni veido savas personības un attīstās gan intelektuāli, gan emocionāli. Šajā vecuma posmā bērni aktīvi mijiedarbojas ar apkārtējo vidi, veido attiecības un mācās regulēt savas emocijas, kas var ietekmēt viņu turpmāko attīstību. Šis darbs sniegs pamatojumu un izcels svarīgākos aspektus sociāli emocionālās audzināšanas procesā sākumizglītības līmenī. Sociāli emocionālā audzināšana sākumizglītības posmā ir aktuāla tēma, ņemot vērā sabiedrības pieaugošo interesi par bērnu emocionālo un sociālo labklājību. Arvien lielākas zinātniskas atziņas liecina, ka emocionālās prasmes un attiecības ir būtiskas ne tikai bērnu sasniegumos skolā, bet arī viņu turpmākajā dzīvē. Tādēļ šajā pētījums centīšos izpētīt, kā sociāli emocionālā audzināšana var ietekmēt bērnu attīstību sākumizglītības laikā un kā skolotāji var aktīvi piedalīties šajā procesā. …

Atlants