Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 1.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 2.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 3.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 4.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 5.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 6.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 7.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 8.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 9.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 10.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 11.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 12.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 13.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 14.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 15.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 16.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 17.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 18.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 19.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 20.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 21.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 22.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 23.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 24.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 25.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 26.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 27.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 28.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 29.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 30.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 31.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 32.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 33.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 34.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 35.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 36.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 37.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 38.
  • Referāts 'Zinātniski pētnieciskā darba izstrāde ģimnāzijā', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pētījums, tā veidi    5
2.  Pētījuma process    7
2.1.  Zinātniskās informācijas izpēte    7
2.2.  Datu ievākšana    7
2.2.1.  Anketēšana    8
2.2.2.  Intervija    9
2.2.3.  Dokumentu izpēte    10
2.3.  Datu apstrāde    11
2.4.  Secinājumi par pētījuma procesu    12
3.  Skolēna motivēšana, rakstot ZPD    13
4.  ZPD iegūto datu analīze    15
4.1.  Skolēnu anketu analīze, secinājumi    15
4.2.  Skolotāju viedokļu un RVĢ direktora intervijas analīze    24
5.  Nolikumu analīze    25
6.  Vidusskolas ZPD kā pamats studiju darbiem    27
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    29
  Anotācija    30
  Annotation    31
  Pielikumi    32
Darba fragmentsAizvērt

Zinātniski pētnieciskā darba rakstīšana vidusskolā sniedz skolēniem pieredzi sistematizēti izklāstīt pielietojamo informāciju, izmantot vispārpieņemtās pētnieciskās metodes un aizstāvēt savus priekšlikumus problēmas risināšanai. Tomēr, neskatoties uz ZPD ( turpmāk tekstā – zinātniski pētnieciskais darbs) nepieciešamību, skolēni bieži izrāda pasivitāti un neieinteresētību šī darba izveidē. Tas lielākoties ir saistīts ar problēmām gan tēmas izvēles, gan galveno kritēriju ievērošanas ziņā. Rodas problēmas ar darba pabeigšanu un nodošanu termiņā, jo skolēni neizstrādā savas darbības plānu un rīkojas patvaļīgi. Kaut arī ik gadu skolas nolikums ZPD izstrādei tiek uzlabots, tomēr pastāv ar to saistīti trūkumi. Skolēni netiek pietiekami labi iepazīstināti ar nolikumā ietverto informāciju vai nezina par tā pastāvēšanu vispār, līdz ar to nav vienotības noteikumu ievērošanā. Ideālā variantā jānotiek nepārtrauktai skolas un skolēnu mijiedarbībai, savstarpējai stimulēšanai un kontrolei ZPD izstrādes procesā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants