Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mājmācības nodarbība latviešu valodā un literāturā', 1.
  • Konspekts 'Mājmācības nodarbība latviešu valodā un literāturā', 2.
  • Konspekts 'Mājmācības nodarbība latviešu valodā un literāturā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kad parauga teksts ielūgumam ir uzrakstīts, kopīgi ar Zani to pārbaudām, vai viss ir pareizi uzrakstīts. Zane ar uzdevumu ir tikusi galā veiksmīgi, ierosinu viņai ķerties klāt pie galvenās uzdevuma daļas – ierakstīt tekstu ielūgumos, lūdzu, lai raksta uzmanīgi, jo ielūguma tekstā nedrīkst svītrot un ķēpāt, jo tas nav „labais tonis”.
Zane prasmīgi uzraksta visus ielūgumus, kopīgi tos apskatām, vai nav ieviesusies kāda pareizrakstības kļūda. Viss ir pareizi un skaisti, ierosinu, jau rīt no rīta atdot draugiem, lai tie, savlaicīgi, sāk gatavoties Zanes dzimšanas dienai. Zane ir priecīga par pašas izgatavotajiem ielūgumiem!
Nodarbības beigās Zanei jautāju : „Ko Tu iemācījies? Ko jaunu apguvi? Ko tu darīji?” Zane atbild, ka ,lai uzrakstītu ielūgumu es vispirms noskaidroju, kam es to vēlos iedot, kurus draugus es vēlos satikt savā dzimšanas dienā. Iemācījos, kādam teksta saturam ir jābūt ielūgumā, kuri vārdi ir jāraksta ar lielo burtu, kuri ar mazo burtu, iemācījos, kā pareizi noformē ielūguma tekstu. Iepazinos interneta vietnē ar dažādiem ielūguma veidiem, kādos dzīves gadījumos cilvēki raksta ielūgumus. Nodarbībā es – lasīju, rakstīju, pētīju, stāstīju, domāju. Ar nepacietību gaidīšu savu dzimšanas dienas ballīti!
Nodarbības temats tika izvēlēts, ievērojot bērna vajadzības, intereses, izziņas intelektuālās spējas, mācību saturu, atbilstoši meitenes vecumposmam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants