Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 1.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 2.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 3.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 4.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 5.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 6.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 7.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 8.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 9.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 10.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 11.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 12.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 13.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 14.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 15.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 16.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 17.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 18.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 19.
  • Konspekts 'Stratēģiskā plānošana', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme
Stratēģija ir organizācijas ilgtermiņa pamatmērķu un darbības virzienu noteikšana, to sasniegšanai nepieciešamo resursu izdalīšana.
Parasti organizācijai ir daudz dažādu attīstības iespēju, taču no visiem alternatīvajiem variantiem ir jāizvēlas viens attīstības virziens, kuram jāseko. Izvēlētais attīstības virziens nepieciešams, lai organizācija pēc tā vadītos savā darbībā un lēmumu pieņemšanā. Šis attīstības virziens tiek formulēts stratēģijā. Bez stratēģijas nav pārdomāta darbības plāna, vienotas programmas izvēlēto mērķu sasniegšanai.
Galvenās organizāciju stratēģijas sastāvdaļas ir:
Darbības joma (sfēra)- saistīta ar konkrētām precēm, pakalpojumiem un tirgiem, kuros tie ir konkurētspējīgi. Piemēram, kompānija Mars darbības joma ir ne tikai elektronika, bet arī pārtikas produktu ražošana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants