Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 1.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 2.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 3.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 4.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 5.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 6.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 7.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 8.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 9.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 10.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 11.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 12.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 13.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 14.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 15.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 16.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 17.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 18.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 19.
  • Referāts 'Produkta Tesla elektromobiļa „Modelis 3” pieprasījuma analīze', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Teorētiskā diskusija    4
1.1.  Kas ir pieprasījums    4
1.2.  Pieprasījuma veidi    4
1.3.  Preču cenas noteikšana    5
1.4.  Pieprasījuma un piedāvājuma grafiskais attēlojums    5
2.  Empīriskā analīze    8
2.1.  Uzņēmuma Tesla apraksts    8
2.2.  Elektroautomobiļu pieprasījums    8
2.3.  Tesla automobiļu izgatavošanas izmaksas    13
2.4.  Tesla elektromobiļu pieprasījuma kritums    16
Darba fragmentsAizvērt

Referāta mērķis ir apgūt pieprasījuma veidošanās teoriju un izanalizēt ievāktos datus par Tesla elektromobiļiem.
Lai sasniegtu referāta mērķi ir jāīsteno sekojoši uzdevumi:
1. Iepazīties ar pieprasījuma veidošanās teoriju;
2. Ievākt datus par Tesla elektromobiļiem;
Darba mērķa un izvirzīto uzdevumu sasniegšanai, kā pētījuma bāze, tika izmantota speciālā mācību literatūra un interneta resursi.
Pētījuma objekts ir uzņēmums “Tesla”, kas nodarbojas ar elektromobiļu būvniecību un pārdošanu.
Pētījuma jautājumi:
1. Kādi ekonomiskie faktori ietekmē Tesla elektromobiļu ražošanu?
2. Vai Tesla elektromobiļi ir konkurēt spējīgi ar citu ražotāju elektromobiļiem?
3. Kāds ir uzņēmuma Tesla ekonomiskais stāvoklis?
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras.

Pētijuma teorētiskā daļa tiek aprakstīta pieprasījuma teorija. Pētijuma praktiskajā daļā ietilpst uzņēmuma Tesla apraksts, pakalpojuma raksturojums, tirgus analīze, konkurences izvērtēšana.…

Atlants