Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam, kas nodarbojas ar starptautisku uzņēmējdarbību ir jāizveido arī sava mārketinga koncepcija, pēc kuras tālāk tiek virzīts mārketings. Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma starptautiskas darbības filozofija, kas virzīta uz klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam. Piemērojot savu ražojumu dažādiem tirgiem, cenšoties noturēt vecās pozīcijas, vai iekarojot jaunus tirgus, kompānijas reizē padara savu darbību komplicētāku un paaugstinātais centralizācijas un vadīšanas līmenis šādās starptautiskās firmās paredz tādu vadīšanas nodaļu attīstību, kā mārketinga vadības(stratēģiskās un operatīvās), iekšējās plānošanas un kontroles attīstību (Piemēram, stingra, centralizēta starptautiska kontrole vai centralizēti resursi ar mērenu kontroli).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants