Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Rosinu vērot mārīti uz manas rokas – kas tas ir? Kā to sauc? Kas tam ir? Kādā krāsā?
Bērns vēro un atbild: kukainis, mārīte, kājas, punktiņi utt.
Runas attīstības veicināšanā vērošana ir svarīga – bērns uztver objektu kopumā, tad pa daļām, izzinot, kas ir kas un kāpēc. Valodiņā nostiprinās apkārtējās pasaules objektu nosaukumi un īpašības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants