Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 1.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 2.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 3.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 4.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 5.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 6.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 7.
  • Prezentācija 'Neuromārketings', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāji nezin, ko viņi grib
Neuromārketings ir mārketinga disciplīna, kas analizē smadzeņu procesus, paļaujoties uz neurozinātni, lai zinātu cilvēku motivāciju, pieņemot lēmumus, un tādējādi izmantotu šo informāciju, lai veicinātu noteikta produkta iegādi.
Tradicionālā marketingā, lai izveidotu kādu produktu, svarīgi ir potenciālajiem klientiem jautāt: kas tieši ir tas, ko viņi grib? Taču cilvēki ne vienmēr var uz šo jautājumu atbildēt, jo paši klienti atbildi nezin. Tāpēc, lai labāk izprastu šīs vēlmes, tiek pielietoti neuromārketinga rīki, kas, pieņemot, ka atbilde uz šo jautājumu ir nederīga, izmanto dažādus rīkus, lai to izprastu fizioloģiskā un neiroloģiskā līmenī. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants