Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 1.
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 2.
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 3.
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 4.
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 5.
  • Referāts 'Radošas personības attīstības iespējasmūsdienu sabierdrībā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Savu darbu es vēlos sākt rakstīt ar teorētiskām domām, kurus es atrodu internētā par šo tematu.
1. http://www.nagualism.ru/ef2/Forum1/html/e106.html
Tipiskas radošas personības īpašības tiek pētījis G.S. Aļtšulleris un I.M. Vertkins. Bija atklātas 6. raksturīgākās “instrumentālas” īpašības, tas, kurus var mērķtiecīgi audzināt cilvēkā:
1.liela mērķa eksistēšana (jauna, nesasniegta);
2.kopējo plānu eksistēšana mērķa realizēšanai un darba izpildīšanas kontrole;
3.augstā darbaspēja;
4.prasme risināt radošus uzdevumus;
5.prasme turpināt darbu, neskatoties uz neveiksmēm un grūtībām;
6.noteiktu rezultātu parādīšana, veicot darbu;
Agrāk cilvēki uzskatīja, ka talans dots no Dieva, bet G.S. Aļtšulleris un I.M. Vertkins pierādīja, ka iemācīt risināt radošus uzdevumus un kļūt par radošo personību var ikkatru. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants