Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 1.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 2.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 3.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 4.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 5.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 6.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 7.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 8.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 9.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 10.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 11.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 12.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 13.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 14.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 15.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 16.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 17.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 18.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 19.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 20.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 21.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 22.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 23.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 24.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 25.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 26.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 27.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 28.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 29.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 30.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 31.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 32.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 33.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 34.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 35.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 36.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 37.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 38.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 39.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 40.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 41.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 42.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 43.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 44.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 45.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 46.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 47.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 48.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 49.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 50.
  • Referāts 'Jauna pētnieciski izglītojoša televīzijas raidījuma "Dzīve pagrīdē" izveide', 51.
Darba fragmentsAizvērt

Radošā kursa darba mērķis ir izveidot jaunu pētnieciski izglītojošu raidījumu “Dzīve pagrīdē”, kas informētu skatītājus par procesiem ārpus sabiedrības vidējā slāņa redzesloka – par kriminālo pasauli un tās psiholoģiskajiem aspektiem, kā arī par to realitāti, kas potenciālajai raidījuma mērķauditorijai varētu likties kā ļauns murgs.
Izveidotā raidījuma mērķis būtu iepazīstināt skatītājus ar patiesiem stāstiem un grēksūdzēm, lai palīdzētu sabiedrībai izprast, kādi ir cēloņi un motivācija raidījuma varoņu rīcībai un kā viņi nonākuši līdz “dzīvei pagrīdē”. Raidījums ļautu ieskatīties tajās dzīvēs, par kurām nereti mēdz teikt: “Tā jau nav dzīve.”
Darba praktiskās daļas izstrādē vadīsimies pēc šādas hipotēzes: Skatītāji ikdienā dod priekšroku tādiem informatīviem televīzijas raidījumiem, kuros lietotā valoda nav pārsātināta ar mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem, reti lietotiem sinonīmiem vai profesionālismiem, jo tie traucē informācijas saņēmējam (recipientam) viegli uztvert un saprast pārraidītā ziņojuma jēgu. Lai pārbaudītu izvirzīto hipotēzi, izmantosim kvantitatīvo pētniecības metodi – anketēšanu.
Šādu radošā kursa darba tēmu izvēlējāmies tāpēc, ka, mūsuprāt, Latvijas televīzijas kanālos pagaidām netiek demonstrēts neviens raidījums, kas atbilstu minētajam aprakstam, taču uzskatām, ka tāds būtu vajadzīgs. Raidījums rosinātu skatītājus nepieļaut tādas pašas kļūdas, kādas savulaik pieļāva cilvēki, kuri tagad nonākuši galēji neapskaužamās situācijās.
Raidījums “Dzīve pagrīdē” varētu tikt demonstrēts televīzijas kanālā TV3 kādā no darbdienu vakariem. Ir pamats uzskatīt, ka jaunais produkts piesaistītu auditorijas uzmanību pamatā tāpēc, ka sižeti tajā būtu par cilvēkiem un procesiem, kas vērojami tepat līdzās un vienlaikus – pavisam citā pasaulē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants