Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.02.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II  Grupas attīstošās vides izpēte    4
III  Bērnu (1-3 gadi) attīstības un adaptācijas procesa izpēte    6
IV  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    13
Bērnu organizētās darbības vadīšana    15
VI  Dienasgrāmata    17
VII  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    19
VIII  Studenta prakses vērtējums / raksturojums    20
Darba fragmentsAizvērt

1. INDIVIDUĀLĀ MĒRĶA NOTEIKŠANA UN
REALIZĀCIJA PRAKSĒ

Prakses mērķis: Izzināt, kā pirmā vecumposma pedagogi veicina bērnu adaptāciju grupā.
Šis mērķis tika izvēlēts, tāpēc ka man ir interesanti izzināt kā notiek adaptācijas process pirmajā vecumposmā.
Prakses mērķa realizācijas plāns:
• Vērot bērnus mācību procesa laikā.
• Saruna ar pirmā vecumposma pedagogiem, izprast, kā pedagogs tiek galā ar dažādam adoptācijas situācijām ikdienā.
• Uzzināt cik bieži vecāki interesējas par bērna adaptācijas procesu.

Prakses mērķa īstenošanas analīze.
Prakses mērķim īstenošanai tika izvirzīti trīs plāna punkti. Pirmajā nedēļā vēroju pirmā vecumposma bērnus, iepazinos ar pirmā vecumposma bērniem.
Prakses otrajā, trešajā un ceturtajā nedēļā sarunājos ar grupas pedagogiem, uzzināju viņu pieredzi ar pirmā vecumposma bērniem, uzzināju kādas metodes viņas pielieto veiksmīgākai adaptācijai. Sapratu, ka komunikācija ir galvenā atslēga adaptācijas procesā. Uzzināju kā tiek veidots bērnu režīms pirmsskolas pirmajās nedēļās un kā bērns pakāpeniski tiek ieradināts atrasties pirmsskolas izglītības iestādē.…

Atlants