Vizuālais noformējums
Informācijas aktualitāte
Labi izvēlēti krāsu toņi-balts ar zaļu; piedāvājumi izcelti ar sarkanu krāsu, radot iespaidu, ka tā ir svarīgākā informācija, uz ko aģentūra likusi uzsvaru. Lapas augšējā daļa sadalīta divās rindās, izvirzot bāzes piedāvājumus un zemāk jau konkrētus pakalpojumus. Svarīgākā informācija izvietota lapas centrālajā daļā.
Mājas lapā atrodama aktuālākā informācija gan par pēdējā brīža piedāvājumiem, gan par akcijām un atlaidēm. Interesentiem tiek piedāvāta arī iespēja pieteikties jaunumu saņemšanai. Nav uzrādīts laiks, kad veikta informācijas atjaunošana.
…
Darbā raksturoti šādi aspekti: valodas,
vizuālais noformējums,
informācijas aktualitāte,
lapas atvēršana,
pasūtījumu veikšana,
info par uzņēmumu,
reklāmas,
meklētājs,
lapas karte,
info par personālu