Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 6.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 7.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 8.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 9.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 10.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 11.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 12.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 13.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 14.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 15.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 16.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 17.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 18.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 19.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 20.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 21.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 22.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 23.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 24.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 25.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 26.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 27.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 28.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 29.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 30.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 31.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 32.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 33.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 34.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 35.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 36.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 37.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 38.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 39.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 40.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 41.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 42.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 43.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 44.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 45.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 46.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 47.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 48.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 49.
  • Referāts 'Reklāmas izpēte', 50.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Reklāmas loma    5
2.  Reklāmas ietekmes psiholoģija un ar to saistītās problēmas    7
3.  Reklāmas plānošana    13
4.  Reklāmas mērķi un mērķa auditorija    15
5.  Reklāmas budžeta plānošana    17
6.  Reklāmas izmaksas    20
7.  Reklāmas līdzekļi    22
8.  Praktiskā daļa    27
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastiprinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kurš vienlaikus sasniedz lielu cilvēku skaitu.
Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, brīvdabas reklāmu, izdales materiālus, katalogus, uzziņu.
Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāmas satur galvenokārt informāciju par preces (izlasi) pieprasījumu, citiem vārdiem sakot, pieprasījumu pēc konkrētās preces.
Dažreiz uzņēmumi reklamē, tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē.
Attīstoties banku darbībai Latvijā arvien biežāk parādās reklāma par konkrētu banku. Nevienmēr tie ir bankas piedāvātie pakalpojumi, kas pievilina cilvēkus, bet gan bankas vārds un reputācija. Tādi uzņēmumi kā CoCa –Cola un Laima daudz nodarbojas ar firmas vārda reklamēšanu, un tas veicina veselas produktu grupas noietu.
Reklāma ir ļoti dārga. Izstrādājot labu reklāmas plānu un veiksmīgi to īstenojot, Jūs ne tikai produktīvi izlietosiet naudu, bet arī piesaistīsiet pircējus.
Maldās tie uzņēmēji, kuri domā, ka pietiekami liels reklāmas laukums laikrakstā firmai garantē tūlītējus panākumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants