Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Piliens balzama', 1.
  • Konspekts 'Piliens balzama', 2.
  • Konspekts 'Piliens balzama', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma Bittner stratēģiskās attīstības galvenie virzieni:
Ražošanas paplašināšana;
Ražošanas modernizācija;
Investīciju ieguldījumi jaunākajās tehnoloģijās;
Ārzemju tirgu apgūšana;
Pārstāvniecību dibināšana.
Uzņēmums Bittner iegulda ļoti lielus līdzekļus jaunākajās tehnoloģijās, kas tiek izgatavotas pēc individuāla pasūtījuma. Tātad, tas nozīmē to , ka uzņēmuma tehnoloģijas ir modernizētas, uzņēmums spēj saražot vairāk savas produkcijas un paplašināt darbību ārpus savas valsts teritorijas.
Uzņēmuma Bittner stratēģija – ārzemju tirgu apgūšana – ir devusi labus rezultātus uzņēmuma attīstībā.
Tā kā uzņēmumam Bittner Eiropa ir pārāk mazs tirgus, pārāk šaura, tas ir izveidojis pārstāvniecību Krievijā. Protams, Austrumu tirgus ir daudz plašāks, taču katram kā ir savas priekšrocības, tā ir arī savi trūkumi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants