Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kāzu spēles', 1.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 2.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 3.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 4.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 5.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 6.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 7.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 8.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 9.
  • Referāts 'Kāzu spēles', 10.
Darba fragmentsAizvērt

. Čūsku audzēšana. Katram 1 avīzes lapa, no kuras jāizaudzē maksimāli garš rāpulis – jānoplēš strēmele. Ja strēmele noplīst vai notrūkst, čūska garāka vairs neaug.
2. Aklie strēlnieki – ar kancelejas spraudi un aizsietām acīm jātrāpa mērķī. Vinnē precīzākais.
3. Zirņotāji – zāles stūrī uz grīdas nober zirņu sauju, kas jāuzlasa traukā ar pēdu palīdzību.
4. Labās ziņas, sliktās ziņas. Pirmais sāk: „vispirms labā ziņa – vakar ciemos atbrauca mana tante”. Otrs turpina: „bet tagad sliktā ziņa – viņai līdzi bija viņas 5 kaķi”. Trešais: „Labā ziņa – tante atstāja tos visus klīnikā uz pārbaudēm.” Ceturtais: „un sliktā ziņa ir tāda, ka tante to ļoti pārdzīvoja un visu nakti raudāja”. Kurš 5 sekunžu laikā nevar turpināt ar labo vai slikto ziņu, izstājas vai dod ķīlu, vinnē pēdējais vai pāris trīs pēdējie lielākie muldoņas, kuri jau reizi desmito apmainās ar labajām – sliktajām ziņām.
5. Balonu medības – katram izsniedz vienu balonu, kuru piesien vai nu pie potītes, vai aizliek striķīti aiz jostas. Tad sākas medības, kad īsas dziesmas pavadībā katrs mēģina vai nu saplēst maksimāli daudz svešu balonu, nosargājot savējo, vai izraut un nosargāt savu un iegūtos. Vinnē vai nu tas, kas saglabājis savu balonu, vai tas, kurš samedījis visvairāk svešo balonu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants