Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 1.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 2.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 3.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 4.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 5.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 6.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 7.
  • Referāts 'Rakstura nozīme macīšanās procesā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Runājot par temperamentiem , vairāk tika pievērsta uzmanība rakstura īpašībām , ko noteic konkrētais temperamenta tips . Nevar teikt , ka temperaments viennozīmīgi un galīgi noteiktu to , kāds cilvēkam būs raksturs . Temperaments to diapazonu , kādā var veidoties tās vai citas rakstura īpašības . Tas ir atkarīgs no ģimenes , apstākļiem , kuros uzaug cilvēks . Bieži ir grūti noteikt , kur ir robežšķirtni starp raksturu un temperamentu . Raksturs ir cilvēka individuālpsihaloģiskās īpašības , kuras ir ieaudzinātas un noteic viņa darbības ( uzvedības izturēšanās ) individuālo stilu . Šī definīcija ir ļoti vispārīga , jo temperaments arī raksturo cilvēka individuālo stilu . Te uzsvars jāliek uz vārdu „ieaudzinātas”, jo temperamenta īpatnības ir bioloģiski noteiktas un iedzimtas , bet raksturs nav iedzimts , tas veidojas galvenokārt audzināšanas rezultātā – tie ir apstākļi , kuros bērns uzaug . Raksturs veidojas pakāpeniski pirmajos dzīves gados . Sakarība starp raksturu un temperamentu ir šāda : …

Autora komentārsAtvērt
Atlants