Pēc SMART principa nosakiet izmērāmu mērķi problēmas risinājumam (piemēram, 6 mēnešu laikā samazināt neizpildīto pasūtījumu skaitu par 5%).
S- Nepareizi nokomplektētas klientiem domātas kravas samazina peļņu vismaz par 20 – 30% gadā.
M- Izpētīt un noteikt esošā komplektēšanas procesa nepilnības. Viena kalendārā gada laikā panākt peļņas samazinājumu (nepareizi nokomplektētajām kravām) vismaz līdz 5%.
A- Klientiem un darbiniekiem nodrošināt:
Kvalitātes nodrošināšana klientu apmierinātībai;
Kvalitātes normu un procedūru ieviešana un ievērošanas ikdienas darbā;
Kvalitātes efektivitātes uzturēšana (tiešo vadītāju pienākums);
Piemērotu un mūsdienīgu infrastruktūru.…