Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadības sistēma', 1.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadības sistēma', 2.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadības sistēma', 3.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadības sistēma', 4.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadības sistēma', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc SMART principa nosakiet izmērāmu mērķi problēmas risinājumam (piemēram, 6 mēnešu laikā samazināt neizpildīto pasūtījumu skaitu par 5%).

S- Nepareizi nokomplektētas klientiem domātas kravas samazina peļņu vismaz par 20 – 30% gadā.

M- Izpētīt un noteikt esošā komplektēšanas procesa nepilnības. Viena kalendārā gada laikā panākt peļņas samazinājumu (nepareizi nokomplektētajām kravām) vismaz līdz 5%.

A- Klientiem un darbiniekiem nodrošināt:
 Kvalitātes nodrošināšana klientu apmierinātībai;
 Kvalitātes normu un procedūru ieviešana un ievērošanas ikdienas darbā;
 Kvalitātes efektivitātes uzturēšana (tiešo vadītāju pienākums);
 Piemērotu un mūsdienīgu infrastruktūru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants