Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 1.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 2.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 3.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 4.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 5.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 6.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 7.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 8.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 9.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 10.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 11.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 12.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 13.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 14.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 15.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 16.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 17.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 18.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 19.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 20.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 21.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 22.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 23.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 24.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 25.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 26.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 27.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 28.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Mikrovides raksturojums
Mikrovidi raksturo spēki, kas tieši saistīti ar firmu un tās iespējām apkalpot klientūru.(16.,16) Tas ir spēku kopums, kuru uzņēmums var tieši ietekmēt. Galvenie faktori:
1)Pats uzņēmums(iekšējā vide)(21.,215);
2)Piegādātāji, starpnieki;
3)Esošie konkurenti;
4)Klienti;
5)Darbinieki;
u.c.
Firmai pieder konditorejas cehs, kafejnīca un tirdzniecības vietas Liepājas un Ventspils tirgos, kur tiek realizēta saražotā produkcija. Saražotie konditorejas un maizes izstrādājumi tiek arī piegādāti veikaliem Liepājā, Liepājas rajonā, Ventspilī, Ventspils rajonā.
Uzņēmuma piegādātāji ir galvenokārt tās firmas, kuras piegādā izejvielas uz pēcapmaksu. Lielākie piegādātāji ir Liepājas PBS, SIA „Amulis”, SIA „Gemoss”, SIA „ITP”, SIA „Unimix”, SIA „Zelta kukulītis”, uc. Izejvielu iegādē svarīga ir kvalitāte un cena, piem., LPBS ceptuvei “Gardums” piegādā izejvielas ar atlaidi, kas tiek ņemts vērā, piegādājot gatavo produkciju LPBS „Top” veikalu tīklam.

Maizes un konditorejas izstrādājumu ražošanā Latvijā ir augsta konkurence - liels skaits pārdevēju, kas piedāvā līdzīgas preces un ražojumus. Šādos apstākļos ir svarīgi panākt, lai “Gardums” ražotie maizes un konditorejas izstrādājumi atšķirtos no konkurentu piedāvātajiem. Konkurence ir stimuls uzņēmuma labākai attīstībai un konkurētspējai. Ceptuves “Gardums” tiešie konkurenti Liepājā ir A/S “Liepājas Maiznieks”, SIA “Rīts”, SIA ”Puķītes 2” un SIA “Vīdnera konditoreja”.(Pēc pētījumu rezultātiem)

Pašlaik ne tikai šajā firmā, bet arī visā valstī svarīga ir darbinieku izglītība un kvalifikācija. Lai varētu ražot kvalitatīvu produkciju, ir vajadzīgi labi meistari. Ceptuvē ”Gardums” strādā 8 kvalificēti konditori - maiznieki, viens konditormeistars un viens tehnologs. Arī tiešo starpnieku starp ražotāju un patērētāju - pārdevēju - izglītībai ir ne mazāk svarīga nozīme. Jo zinošāks, kompetentāks, motivētāks pārdevējs, jo vairāk preču var realizēt.(20.,78.)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants