Tavs profilsProfils
Tavi darbiDarbi
Pievienot darbus
Atzīmētie
 
  • Neviens darbs nav atzīmēts!
Skatītie
GrozsGrozs
Reģistrēties
Ienākt
Atlants.lv
interneta bibliotēka
Autors:
Vērtējums:
Līmenis: Augstskolas
Publicēts: Literatūras saraksts: Nav
Valoda: Latviešu Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Informācija par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma makrovides izvērtējums    5
2.1.  Uzņēmuma darbības process    6
2.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
2.3.  Viesnīcas preču un pakalpojumu sortiments    7
2.4.  Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un budžeta plānošana    8
2.5.  Tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību    8
2.6.  Viesnīcas konkurentu apskats    8
3.  Viesnīcas „Aldemar Paradise Mare” mārketinga darbības novērtējums    10
3.1.  Patērētāji (mērķa tirgus esamība, tirgus segmentācija, darbs ar klientiem)    10
3.2.  Pakalpojumu sortiments, kvalitāte    11
3.3.  Sadarbības partneri    11
3.4.  Pakalpojumu cenas un atlaides    12
3.5.  Pārdošanas (pakalpojumu sniegšanas) formas    12
3.6.  Viesnīcas personāla vadības un motivēšanas novērtējums    13
3.6.1.  Personāla motivācija    13
3.6.2.  Personāla atlases paņēmieni    13
4.  Darba raksturojums uzņēmumā    14
5.  Viesnīcas„Rīdzene” finanšu analīze    15
5.1.  Likviditātes (apgrozāmo līdzekļu) Analīze    16
5.2.  Aktivitātes analīze    17
5.3.  Kapitāla struktūras analīze    18
5.4.  Ienesīguma (rentabilitātes) analīze    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Pielikums    23
Darba fragmentsAizvērt

Ilgtermiņa ieguldījumu atdeve parāda ienesīgumu atkarībā no uzņēmuma ieguldījumiem ilgtermiņa aktīvos. Ja uzņēmums maz investē līdzekļus attīstībā, tas var novest pie konkurētspējas samazināšanās nākotnē. Svarīgi pievērst uzmanību rādītāja dinamikai, kā arī salīdzināt to ar vidējiem rādītājiem, lai noteiktu optimālo rādītāju.

Secinājumi
1. Viesnīcu ķēde Aldemar Hotels & Spa orientējās uz divām konkrētām mērķa auditorijas valstīm - Krievija un Itālija.
2. „Aldemar Paradise Mare” viesnīcu visbiežāk apmeklē ģimenes ar bērniem, kā arī atpūtas tūristi.
3. Kolektīvs ir draudzīgs un saliedēts.
4. Viesmīlības uzņēmuma mārketinga darbību veic atsevišķs departaments, kurš rūpējas par pakalpojumu sortimentu, kvalitāti, reklāmu dažādos vietējos, gan arī ārvalstu medijos.
5. Uzlabot darbinieku svešvalodu līmeni, rīkojot svešvalodu apmācības (angļu valodas apmācības)
6. Motivēt darbiniekus, lai tie veiktu tiem uzticēto darbu efektīvāk (prēmijas, vairāk brīvdienu, uzslava).
7. Ir nepieciešams vairāk kontrolēt saimnieciskā dienesta darbu, jo bieži viesi sūdzējās, ka numuriņi nav sakopti kārtīgi.

Priekšlikumi
1. Renovēt viesnīcas numurus.
2. Risināt problēmu, kas ir saistīta ar viesnīcas noslogojumu, situāciju, kad viesis ir rezervējis apartamentus „Aldemar Paradise Mare” viesnīcā, bet atbraucot viesnīcas darbinieki tos pārsūta uz blakus esošajām viesnīcām, jo esošā viesnīca jau ir 100% noslogota.
3. Uzlabot ēdiena kvalitāti. Ļoti daudz klientu iesniedz sūdzības par to, ka ēdiens ir zemas kvalitātes. Sliktas kvalitātes ēdiens ir izskaidrojams ar lielo taupības režīmu, kas norisinās visās Aldemar viesnīcās. Nekvalitatīvs ēdiens var būt bīstams klientu veselībai.
4. Pieņemt darbā nepieciešāmo darbinieku skaitu, lai darbinieki nestrādātu bez brīvdienām.
5. Ievest bezmaksas papildus pakalpojumus (gludeklis numurā, trenažieru zāles bezmaksas apmeklējums).
6. Iegādāties papildus inventāru (tējkannas, tenisa raķetes, ).

Autora komentārsAtvērt
Šo materiālu pirkt komplektā ar citiem materiāliem ir izdevīgāk!Izdevīgi!3
vienā
Materiālu komplekts Nr. 1328011
       Apskatīt materiālu komplektu Lejupielādēt materiālu komplektu
 
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite viesnīcā "Aldemar Paradise Mare & Paradise Village"”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/986968

Sūtīt

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase Google

Neesi reģistrējies?