Tavs profilsProfils
Tavi darbiDarbi
Pievienot darbus
Atzīmētie
 
  • Neviens darbs nav atzīmēts!
Skatītie
GrozsGrozs
Reģistrēties
Ienākt
Autors:
Vērtējums:
Līmenis: Augstskolas
Publicēts: Literatūras saraksts: Nav
Valoda: Latviešu Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Arvien vairāk klienti visā pasaulē apzinās kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un vēlas gūt pārliecību, ka uzņēmums izpildīs viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma norāda uzņēmuma apņemšanos nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Ieviešot kvalitātes vadības sistēmu, uzņēmums sekmēs klientu apmierinātības palielināšanos, pilnveidos uzņēmumā notiekošos procesus un nodrošinās saskanīgu uzņēmuma darbu. Tas var mazināt risku, ka klientu vēlmes netiek izpildītas.
Ar kvalitātes vadības sistēmu uzņēmums var:
palielināt efektivitāti un samazināt risku, ka noteiktās saistības ar klientiem netiek pildītas;
iegūt pamatu, uz kuru balstoties, var pakāpeniski pilnveidot uzņēmuma iekšējos procesus un stiprināt sava uzņēmuma spēju sasniegt stratēģiskus mērķus;
mērīt vadības sistēmu pēc dažādiem starptautiskiem un nozaru standartiem, izmantojot trešās puses sertifikāciju.
Ar kvalitātes vadības sistēmu var nodrošinat uzņēmuma iekšējo norišu un darbību paredzamību, kā arī spēju izpildīt klientu prasības. Efektīva kvalitātes vadības sistēma palīdzēs palielināt klientu apmierinātību.…

Autora komentārsAtvērt

Šo materiālu pirkt komplektā ar citiem materiāliem ir izdevīgāk!Izdevīgi!3
vienā

Materiālu komplekts Nr. 1147396
       Apskatīt materiālu komplektu Lejupielādēt materiālu komplektu
 

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskie kvalitātes standarti”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/929987

Sūtīt

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase Google

Neesi reģistrējies?