Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:368766
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības vērtējums    10
1.1.  Uzņēmuma gada atskaites    10
1.2.  Analītisko koeficentu sistēma un to normatīvi    11
1.3.  Uzņēmuma bankrots    13
1.4.  Finanšu stāvokļa tipi    15
2.  SIA “Ratiņš” saimnieciskās darbības raksturojums    16
2.1.  Ražojamās produkcijas sortiments un raksturojums    16
2.2.  Uzņēmuma piegādātāji    18
2.3.  Izmaksu raksturs    18
2.4.  Uzņēmuma produkcijas noiets    21
2.5.  Uzņēmuma saimnieciskā stāvokļa novērtējums    25
2.6.  Finansiālā stabilitāte    27
2.7.  Darījumu aktivitāte    30
2.8.  Peļņa un rentabilitāte    40
2.9.  Likviditāte un maksātspēja    44
2.10.  SIA “Ratiņš” saimnieciski finansiālā analīze    46
3.  SIA „Ratiņš” mārketinga analīze 2005.-2006.gados    46
3.1.  Bērnu ratiņu tirgus izpēte un situācijas analīze    50
3.2.  Segmenta izvēle    58
3.3.  SWOT – analīze    61
3.4.  Mārketinga pielietojums darbības uzlabošanai    72
3.5.  SIA “Ratiņš” mārketinga analīzes raksturojums    76
  Secinājumi un priekšlikumi    78
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Un visbeidzot, uzņēmuma misijai ir jāatbilst tā iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publiskā tēla un reputācijas viengabalainību.
Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Ir mikro un makro vide, tas ir uzņēmuma iekšējā vide, kuru uzņēmums pats veido, izvēlās un vada, un ārējā vide, tie ir spēki, kuri firmu ietekmē neatkarīgi no tās gribas un kuru uzņēmums nevar tik viegli ietekmēt, kā arī ar šo vidi firmai vienmēr uzsākot kādu darbību būs jārēķinās.
Pastāv diezgan plaši izplatīts uzskats, ka finanses - ir uzņēmuma naudas resursi. Ja finanses ir naudas resursi jeb naudas līdzekļi, tad saimnieciskais darbs – ir līdzekļu ieguve, tēriņš un atskaišu sastādīšana.
Izejot no tā, saimnieciskais darbs uzņēmumā, pirmām kārtām, virzīts uz finansiālo rezervju radīšanu, lai uzņēmums varētu attīstīties. Nodrošinot rentabilitātes pieaugumu, rodas akcionāru piesaistīšana (tas ir investīciju piesaistīšana). Labs saimnieciskais darbs – tas ir pastāvīgās uzņēmuma iespējas izpildīt savas īstermiņa un ilgtermiņa saistības, apgrozījuma līdzekļu pietiekamība un to efektīva izmantošana saimnieciskiem mērķiem. Saimnieciskais darbs tiek vērsts uz uzņēmuma finansiālā stāvokļa nostiprināšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1135264
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties