Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Nesēdi kā suns uz siena kaudzes!

Uzrakstīji darbu, tad...

pievieno darbu Atlants.lv Pievieno darbu un sāc pelnīt!

Nopelnīsi naudu un citiem palīdzēsi!

6 mēnešu abonements - 100% atlaide!

Parastā cena: 7,79 €

Saņemt BEZMAKSAS
..
Jāņa Poruka stāsta "Kauja pie Knipskas" vērtīborientējoša apguve 5.klasē
Faila izmērs:
108 KB
Identifikators:

588368

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 54 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Jāņa Poruka stāsts „Kauja pie Knipskas” pamatskolas literatūras mācību skatījumā    11
1.1.  Ētiski estētiskās vērtības Jāņa Poruka stāstā „Kauja pie Knipskas”    16
1.2.  Stāsta „Kauja pie Knipskas” veltīto literatūras stundu organizācijas pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    19
1.3.  Vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    24
2.  Skolotāja gatavošanās darbam klasē    28
2.1.5.  klases skolēnu vecumposma raksturojums    33
2.2.5.  klases kolektīva iepazīšana    38
3.  Metodisko paņēmienu sistēmas izmantošana Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” iepazīšanas mācību stundās    43
3.1.  Skolotāja un skolēnu vērtīborientējošas sadarbības norise Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” veltītajās stundās    45
3.2.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu apkopojums un izvērtējums    57
  Tēzes    61
  Izmantotās literatūras saraksts un avoti    63
  Pielikumi    65
1.pielikums.  Problēmuzdevumu sērija    65
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās lielas pārmaiņas strauji notiek visās dzīves jomās. Tās skārušas arī izglītības sfēru. Būtiski mainījušies izglītības pamatprincipi, koncepcijas. Kā viena no pārmaiņām minama humānās pedagoģijas ideju iedzīvināšana ikvienam skolēnam. Ņemot vērā šo pedagoģisko nostādni, tiek uztverts, ka vērtība ir kā veselums. Uzsvars netiek likts uz zināšanu apjomu, bet gan uz spēju iegūt nepieciešamo informāciju, uz varēšanu orientēties plašajā informācijas klāstā, uz sadarbības, saskarsmes, komunikācijas prasmēm. Skolēnam jāiemāca dzīvesprasme ar visām tās vērtībām. Liels nopelns tajā ir arī literārajiem darbiem, īpaši mūsu klasiķu darbiem.
Izglītības uzdevumu izpildi vēlams organizēt saskaņā ar četriem mācīšanās pamatprincipiem:
1.mācīties, lai zinātu,
2.mācīties darīt, lai ar izdomu varētu darboties savā vidē,
3.mācīties dzīvot kopā, lai līdzdarbotos ar citiem cilvēkiem,
4.mācīties būt, lai, attīstot savu personību, darbotos spriežot, vērtējot un patstāvīgāk.
Lai varētu veiksmīgāk realizēt šos pamatprincipus, jāmeklē jaunas mācību procesa organizēšanas iespējas, metodes, darba formas.
Viena no iespējām ir vērtīborientētās mācību stundas veidošana. Vērtīborientētā pieeja balstās uz holistikas principu, kas nosaka, ka elementi jātver kopveselumā, ka liela vērība jāvelta absolūto vērtību izzināšanai un pieņemšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jāņa Poruka stāsta "Kauja pie Knipskas" vērtīborientējoša apguve 5.klasē”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/588368

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter
Google

Neesi reģistrējies?