Tavs profilsProfils
Tavi darbiDarbi
Pievienot darbus
Atzīmētie
 
  • Neviens darbs nav atzīmēts!
Skatītie
GrozsGrozs
Reģistrēties
Ienākt
Atlants.lv
interneta bibliotēka
Autors:
Vērtējums:
Līmenis: Augstskolas
Publicēts: Literatūras saraksts: 54 vienības
Valoda: Latviešu Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Jāņa Poruka stāsts „Kauja pie Knipskas” pamatskolas literatūras mācību skatījumā    11
1.1.  Ētiski estētiskās vērtības Jāņa Poruka stāstā „Kauja pie Knipskas”    16
1.2.  Stāsta „Kauja pie Knipskas” veltīto literatūras stundu organizācijas pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    19
1.3.  Vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    24
2.  Skolotāja gatavošanās darbam klasē    28
2.1.5.  klases skolēnu vecumposma raksturojums    33
2.2.5.  klases kolektīva iepazīšana    38
3.  Metodisko paņēmienu sistēmas izmantošana Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” iepazīšanas mācību stundās    43
3.1.  Skolotāja un skolēnu vērtīborientējošas sadarbības norise Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” veltītajās stundās    45
3.2.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu apkopojums un izvērtējums    57
  Tēzes    61
  Izmantotās literatūras saraksts un avoti    63
  Pielikumi    65
1.pielikums.  Problēmuzdevumu sērija    65
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās lielas pārmaiņas strauji notiek visās dzīves jomās. Tās skārušas arī izglītības sfēru. Būtiski mainījušies izglītības pamatprincipi, koncepcijas. Kā viena no pārmaiņām minama humānās pedagoģijas ideju iedzīvināšana ikvienam skolēnam. Ņemot vērā šo pedagoģisko nostādni, tiek uztverts, ka vērtība ir kā veselums. Uzsvars netiek likts uz zināšanu apjomu, bet gan uz spēju iegūt nepieciešamo informāciju, uz varēšanu orientēties plašajā informācijas klāstā, uz sadarbības, saskarsmes, komunikācijas prasmēm. Skolēnam jāiemāca dzīvesprasme ar visām tās vērtībām. Liels nopelns tajā ir arī literārajiem darbiem, īpaši mūsu klasiķu darbiem.
Izglītības uzdevumu izpildi vēlams organizēt saskaņā ar četriem mācīšanās pamatprincipiem:
1.mācīties, lai zinātu,
2.mācīties darīt, lai ar izdomu varētu darboties savā vidē,
3.mācīties dzīvot kopā, lai līdzdarbotos ar citiem cilvēkiem,
4.mācīties būt, lai, attīstot savu personību, darbotos spriežot, vērtējot un patstāvīgāk.
Lai varētu veiksmīgāk realizēt šos pamatprincipus, jāmeklē jaunas mācību procesa organizēšanas iespējas, metodes, darba formas.
Viena no iespējām ir vērtīborientētās mācību stundas veidošana. Vērtīborientētā pieeja balstās uz holistikas principu, kas nosaka, ka elementi jātver kopveselumā, ka liela vērība jāvelta absolūto vērtību izzināšanai un pieņemšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Šo materiālu pirkt komplektā ar citiem materiāliem ir izdevīgāk!Izdevīgi!3
vienā
Materiālu komplekts Nr. 1150517
       Apskatīt materiālu komplektu Lejupielādēt materiālu komplektu
 
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jāņa Poruka stāsta "Kauja pie Knipskas" vērtīborientējoša apguve 5.klasē”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/588368

Sūtīt

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase Google

Neesi reģistrējies?